CONEX

بزرگترین سیستم اطلاع رسانی

منبع: www.gsm.ir


    Asus EEE Pad Transformer

ایسوس با سیاست متفاوتی وارد بازار تبلت شد. ایسوس تلاش کرد تمام تخم مرغ‌هایش را در یک سبد نگذارد و با معرفی چهار تبلت به جدید به بازار، شانس خودش را برای جلب نظر کاربران بالا ببرد. Slider، Pad Memo، Slate و Transformer اعضای تیم تبلت‌های ایسوس هستند که هر کدام با داشتن ویژگی‌هایی خاص خودشان سعی کرده‌اند نیازها و سلیقه‌های گروهی از کاربران را هدف قرار بدهند.


اینکه آیا نتیجه این سیاست اسوس منجر به فروش بیشتر خواهد شد یا نتیجه آن تنها سردرگمی بیشتر مخاطبان خواهد بود، باید مدتی صبر کرد و دید. به هر حال رقیب اصلی، یعنی اپل، تا کنون با سیاست ارائه تنها یک تبلت در هر زمان، بسیار موفق‌تر عمل کرده است.

ما هم در رقابت این شماره تبلت ترنسفورمر ایسوس را وارد میدان رقابت کرده‌ایم تا عملکرد و ویژگی‌های آن را در کنار رقیبان اصلی بررسی کنیم. سیستم عامل این تبلت اندروید 3.0 بود که اخیرا به نسخه 3.1 ارتقا پیدا کرده است.

در نسخه 3.1 مشکل فونت فارسی آن نصفه و نیمه حل شده و کاربران ایرانی می‌توانند صفحات فارسی را در آن بخوانند، اما هنوز قادر نیستند با این تبلت تایپ فارسی بکنند. مشکلی که قرار است به زودی رفع شود.

از نظر ویژگی‌های فنی باید بگوییم که این تبلت یکی از بهترین‌های بازار است. صفحه نمایش 10.1 اینچی، رزولوشن 1280 در 800، سیستم منحصر به فرد باتری که می‌تواند تا 16 ساعت دوام بیاورد و مهم‌تر از همه کی‌بورد جدا شونده این تبلت ویژگی‌هایی هستند که می‌توانند هر خریداری را راضی کند.

این تبلت با توجه به کی‌بورد جدا شونده‌اش، می‌‌تواند به شکل یک نت‌بوک هم در بیاید. بنابراین با خریدن آن یک نت‌بوک-تبلت اندرویدی خواهید داشت. پردازنده این تبلت هم یک پردازنده تگرا 2 یک گیگاهرتزی است: پردازنده‌ معمول تبلت‌های امروزی.

ویژگی‌های فنی:


    وزن: 680 گرم


    ضخامت: 13 میلیمتر


    سیستم عامل: Android 3.0


    فرکانس پردازنده: 1GH


    رم: 1 GB


    اندازه صفحه نمایش: 10.1 اینچ


    رزولوشن صفحه نمایش: 1280 × 800


    اتصال‌ها: Wi-Fi، USB، HDMI، Bluetooth، SD card


    حافظه داخلی: 16/32 GB


    باتری: 9.5 ساعت، 16 ساعت با کی‌بورد


    دوربین پشتی: 5-meg/ 720p


    دوربین جلویی: 1.3-meg




   بر روی ادامه مطلب کلیک کنید


ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 19 مهر 1390برچسب:تبلت,tablet,ساعت 14:10 توسط | |


Power By: LoxBlog.Com